Kuruluşların temel varlık nedenleri; Kendilerine ürün ve hizmet sundukları müşterileridir. Kuruluşlar, müşterilerini memnun edebildikleri sürece büyüyebilir, kar edebilir ve ayakta kalabilirler. Bu sebeple önemli olan, müşterilerimizi nasıl tanımladığımız ve onları nasıl gördüğümüzdür.

Müşteri Memnuniyeti Yönetimi; bir kuruluşun pazar araştırma, tasarım, üretim, tanıtım, satış ve satış sonrası hizmetler gibi ana süreçlerle birlikte diğer birçok destek sürecinin de müşteri beklentilerini karşılayacak şekilde yapılandırılması, her aşamada en iyinin ve mükemmelin hedeflenmesidir.
Gayrimenkul Geliştirme Firmaların bir bölümü ise halen,  müşterilerini niçin kaybettiklerini?  Ne zaman kaybettiklerini?  Hangi müşteriyi kaybettiklerini? Veya ne kadar gelir ve satış kaybettiklerini? Bilmemektedirler.
Ancak müşterileri ile olan ilişkilerini etkili, ahenkli ve kalıcı bir şekilde yürütebilen firmalar da,  ürün ve hizmet ile ilgili bildirimleri şikayet olarak değil, üzerinde çalışılması, düzeltilmesi ve önlem alınması amacıyla iletilen iyileştirme ve geliştirme aracı, bir başka deyişle öneriler olarak almaktadırlar.

SIT DANIŞMANLIK VE PAZARLAMA, İlk temastan, satış sonrası hizmetlere kadar her aşamada müşteri ile kurumsal, hedeflenen standartlarda ve profesyonel iletişim gerçekleştirilmesini sağlar.